בשיעור מדעים האחרון ביום שני(13.3.11) צפינו ב-4 בלוגים של ילדים שונים מכיתות ט3-ט5.
התבקשנו על ידי רונית לכתוב מה למדנו מבלוגים של אחרים,ואיך נוכל לשפר את הבלוג שלנו:
*קודם כל הבנו כי אנחנו צריכים למצוא שם שמתאים ומבטא את הניסוי שלנו,אחרי שקיבלנו השראה מהקבוצות האחרות חשבנו על שם חדש-"אנחנו עדשים תרבותיים"-עדשה תרבותית היא הצמח אותה אנו מגדלים במסגרת הניסוי.
*נוסף על כך,הבנו שאנחנו צריכים להפוך את הבלוג ליותר אקטיבי ויותר ויזואלי-להוסיף תמונות,גאדג'טים-אבל במידה. ככה שאפשר למשוך את תשומת הלב של הקוראים-ולגרום להם "להתחבר" לבלוג שלנו ולהפוך את הניסוי ל"חי" יותר.
*והדבר האחרון שלמדנו הוא שאנחנו צריכים לשמור על סדר-הסתכלנו מהצד על בלוגים שלעיתים לא שמרו על סדר ואסטטיקה,לכן חשוב מאד לשמור על סדר ועל אסטטיקה כך שיהיה יותר נוח לקרוא את הבלוג ולהנות מהתוכן.
התבקשנו על ידי רונית לכתוב מה למדנו מבלוגים של אחרים,ואיך נוכל לשפר את הבלוג שלנו:
*קודם כל הבנו כי אנחנו צריכים למצוא שם שמתאים ומבטא את הניסוי שלנו,אחרי שקיבלנו השראה מהקבוצות האחרות חשבנו על שם חדש-"אנחנו עדשים תרבותיים"-עדשה תרבותית היא הצמח אותה אנו מגדלים במסגרת הניסוי.
*נוסף על כך,הבנו שאנחנו צריכים להפוך את הבלוג ליותר אקטיבי ויותר ויזואלי-להוסיף תמונות,גאדג'טים-אבל במידה. ככה שאפשר למשוך את תשומת הלב של הקוראים-ולגרום להם "להתחבר" לבלוג שלנו ולהפוך את הניסוי ל"חי" יותר.
*והדבר האחרון שלמדנו הוא שאנחנו צריכים לשמור על סדר-הסתכלנו מהצד על בלוגים שלעיתים לא שמרו על סדר ואסטטיקה,לכן חשוב מאד לשמור על סדר ועל אסטטיקה כך שיהיה יותר נוח לקרוא את הבלוג ולהנות מהתוכן.
נהנתי לקרוא את התובנות שלכם... :)
השבמחק